מדיניות האתר
אספקת המוצרים מבוצעת באמצעות חברת שליחויות / איסוף מהחנות
אפשרויות השילוח וסכום דמי המשלוח יופיעו בסיום תהליך ההזמנה וייגבו בעת התשלום.
חברת שליחויות – ההזמנה תגיע ליעדה תוך 5 ימי עסקים, חברת השליחויות תיצור קשר עם המזמינה לתיאום מראש.
ימי העסקים הינם: ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי. | שישי – שבת וערבי חג או חצאי ימים אינם ימי עסקים.
אתר זה לא מתוחזק בשבת, וכל ההזמנות מטופלות ביום חול בלבד!
החברה לא תיהיה אחראית על עיכובים של חברות השילוח השונות . שימי לב שבתקופות סייל מבצעים ובחודש נובמבר יתכנו עיכובים במשלוחים
ביטול עסקה ומדיניות החזרת/החלפת מוצרים
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981″
ביטול טרם שליחת המוצר ללקוחה אינו כרוך בחיוב נוסף , עלות ההזמנה בתוספת דמי המשלוח יוחזרו ללקוחה במלואם. במידה של ביטול הזמנה שיצאה לחברת השליחויות יבוצע חיוב מלא על עלות השילוח.
במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמינה, על המזמינה לבצע החזרה באחת מהדרכים הבאות: החזרה לחנות או החזרה באמצעות דואר רשום לחנות. או באמצעות השליח שלנו עם דמי עלות משלוח.
במקרה של זיכוי באשראי יגבה 5% עמלת ביטול
במידה ואת מעוניינת לבצע החזרה או החלפה לפריט יש ליצור קשר בטלפון:
058-7884424
במקרה של החזרה או החלפה ניתן להגיע אלינו לסניף או באמצעות שליח – שליח יגיע לאסוף את הפריטים תוך 5 ימי עסקים, כאשר בהחזרה העלות למשלוח הוא 28 ש"ח .
ובהחלפה העלות למשלוח הוא 28 ש"ח לכל כיוון.
במידה ולקוחה תרצה לבצע החלפה היא תוכל לעשות זאת בתוך 7 ימים מיום קבלתו .
במידה ולקוחה תרצה לקבל זיכוי כספי היא תוכל לעשות זאת בתוך 48 ימים מקבלתו.
* החזר כספי מותנה בכך שעלות הפריט (פריט בודד) היא מעל 40 ש”ח.
את הזיכוי ניתן לקבל בחנויות הרשת או לאחר שהפריטים מגיעים חזרה מחברת השליחוית (בדרך כלל כ7 ימי עסקים).
הזיכוי יינתן רק על עלות הפריט ולא על עלות המשלוח
זיכויים יטופלו עד 14 ימי עסקים,
תכשיטים והלבשה תחתונה אינם ניתנים להחזרה או החלפה כלל.
הנהלת האתר/הסניף יהיו בעלי שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
אישור קבלת מייל/ הודעות על פרסומים
באישורכם זה הנכם מאשרים קבלת מיילים ו/או הודעות המכילות תוכן פרסומי
לשאלות והבהרות פני אלינו בווצאפ או טלפון :
058-7884424